Підготовка фахівців за дуальною формою здобуття освіти

15.03.2023

Вище професійне училище №33 м.Києва продовжує роботу над виконанням положень Концепції МОН підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти в Україні, в якій передбачається встановлення рівноправного партнерства закладів освіти, роботодавців та здобувачів освіти з метою набуття учнями досвіду практичного застосування компетентностей та їх адаптація в умовах реальної професійної діяльності.

Основною метою співпраці із соціальними партнерами є створення умов для сучасної професійної  підготовки конкурентоспроможних робітничих кадрів, які б були здатні задовольнити вимоги загальнодержавного та регіонального ринків праці, забезпечення гнучкості та мобільності організації навчально-виробничого процесу.

Сьогодні здобувачі освіти, що вступили у вересні 2023 року для навчання за професією «Кухар; кондитер» завершують перший етап навчання та готуються до підведення проміжного підсумку – поетапної кваліфікаційної атестації.

Виробниче навчання  і практика на робочих місцях підприємств  була важливим етапом психологічної підготовки учнів до самостійної трудової діяльності. Також перед навчальним закладом та підприємством ставилось одне спільне завдання – рівень професійної компетенції і підготовки кваліфікованих робітників не повинен поступатися рівню працівників даного підприємства, окрім того, професійна орієнтація була  направлена на особливості кожного виробництва.

В період проходження виробничої практики майстри виробничого навчання та старший майстер систематично відвідували бази соціальних партнерів для: забезпечення контролю дотримання здорових і безпечних умов проведення професійно-практичної підготовки та виробничої практики; створення умов для повного і продуктивного завантаження учнів на кожному робочому місці; виконання всіма учнями графіку відвідування практики та відповідності виробничих робіт навчальним програмам; навчально-методичного  керівництва виробничою практикою учнів, виконання учнями встановлених норм виробітку, часу, ведення учнями щоденників проходження виробничої практики.

Вже зараз педагогічні працівники відмітили суттєве професійне зростання молоді, їх бажання та мотивацію до продовження навчання для кар’єрного та професійного зростання.